Låtskrivaren Kajsa inspireras av en asiat

Jag har en kompis som heter Kim och sedan högstadiet har det blivit något internt skämt att hon kan rita bara för att hon är asiat. Hennes andra talanger brukar hon också ha bara för att hon är asiat. Ta detta med en nypa salt alltså. Jag är inte rasistisk. Hon är en underbar kvinna!

Jag brukar ha en förmåga att hitta på texter om henne till kända melodier.

Tänk er melodin på "en gammal amazon"

En liten liten Kim


En liten asiat
serveras på fat
en liten liten Kim
Ja hon är ju-u min

En liten vietcong
som jag tar i med tång
en liten liten Kim
För hon är Ju-u min

Fantastiskt va?

Kommentarer
Postat av: Kim

AAAWESOME! :D:D Jag blir rörd :')

2011-05-22 @ 15:04:45
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback